Відокремлений структурний підрозділ "Новокаховський політехнічний фаховий коледж Національного університету "Одеська політехніка"

logo

Обери своє майбутнє - заповни анкету для вступу до НПФК Одеської політехніки! Анкета для абітурієнта: https://form.jotform.com/232982221910048 Заповнюй анкету для абітурієнта за посиланням! https://form.jotform.com/232982221910048

075 «Маркетинг»

Галузь знань 07 «Управління та адміністрування»
Спеціальність 075 «Маркетинг»
спеціалізації «Комерційна діяльність»
термін навчання - денна форма навчання – 2 роки, 10 місяців

 

 

Ринкова трансформація української економіки на початку 90-х рр. Ххст. сприяла появі нових професій, серед яких – комерсант, маркетолог. У коледжі спеціальність «Комерційна діяльність» була відкрита у 2000р., з 2016р. назва спеціальності - «Маркетинг».

Комерція - вид торгового підприємництва чи бізнесу, але бізнесу шляхетного, того бізнесу, який є основою будь-якої по-справжньому цивілізованої ринкової економіки. Успіх виробничого бізнесу багато в чому залежить від професіоналізму фахівців з комерційної діяльності, які відповідають за просування товару на ринку від виробника до споживача, за його конкуретноспроможність та прибутковість виробництва. В умовах зростаючої конкуренції, посилюється значення професії комерсанта та її похідних, таких як маркетолог - фахівець, який займається аналітикою споживчого ринку та проектує стратегію просування товарів серед покупців. Він розглядає всі види конкурентної продукції, виділяючи найпопулярніші марки. Вивчає їх рекламні проекти і думки споживачів.

Робота маркетолога дуже багатогранна і цікава. Маркетолог – це в першу чергу всебічно розвинена людина. Хорошому маркетологу притаманні: аналітичний характер міркувань, уважність, комунікабельність, творчий потенціал. Практично кожна сучасна компанія не обходиться без аналітики такого фахівця. Професія молода, але перспективна, на сучасному ринку праці затребувані такі маркетингові спеціальності: мерчандайзер, трейд-маркетолог (торговий маркетолог), продакт-менеджер (менеджер по продукту), маркетолог-аналітик (аналітик), маркетолог-економіст. Мерчандайзер – новий професійний термін, нещодавно з’явився на ринку праці і позначає спеціаліста із просування товару шляхом правильної його викладки та враховуючи психологію покупця.

У нашому коледжі студенти спеціальності отримують базисні знання з основ комерційної діяльності, вчаться проводити маркетингові дослідження, аналізувати стан товарного ринку, приймати управлінські рішення, вести облік товарно-матеріальних цінностей, формувати асортиментну політику підприємства. Після закінчення коледжу наші випускники можуть займати такі посади:

  • агент комерційний;
  • агент торговельний;
  • організатор з постачання;
  • організатор із збуту;
  • товарознавець;
  • завідувач складу;
  • агент рекламний;
  • бухгалтер та касир-експерт;
  • агент з постачання;
  • продавець-консультант;
  • продавець;
  • експедитор;
  • комірник.

Наші випускники можуть продовжувати навчання зі спеціальності у Одеському національному політехнічному університеті та інших вищих навчальних закладах України.